طراحی خدمات بهینه و مناسب برای مجموعه بازار بزرگ ایران (ایران مال)
طراحی خدمات بهینه و مناسب برای مجموعه بازار بزرگ ایران (ایران مال)

همایش همدلی خانواده بزرگ ایران مال با عنوان «چهارفصل ایران مال» با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تجارت ایران مال، اعضای هیئت عامل و مدیرعامل بیمه رازی، مدیران بانک آینده، شرکای تجاری ایران مال و تعدادی از کارشناسان و برندهای حاضردر این مجموعه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری پرداخت اقتصادی/ بیمه؛در این مراسم دکتر علیرضا حجتی  با ارائه گزارشی به تشریح مواضع شرکت بیمه رازی در قبال بیمه گذاران بزرگ و سیاست گذاری جدید آن پرداخت.

وی گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان طرف قرارداد اصلی در ایران مال خدمات بهینه و مناسبی را برای زیرمجموعه بازار بزرگ ایران تدارک دیده است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در ایران مال و بازدید حدود ۲۰۰ هزار نفری در روزهای پایان هفته از ایران مال افزود: بیمه رازی برای مشتریان و فروشندگان مجموعه ایران مال هم برنامه ریزی انجام داده است تا آن ها بتوانند از خدمات گسترده بیمه رازی منتفع شوند.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه رازی ادامه داد: مجموعه ایران مال فرصت بسیار خوبی برای شرکت بیمه رازی در معرفی محصولات جدید مانند زیگورات، نقد فروشی و ارائه شرایط ویژه برای مشتریان ایران مال است.

حجتی در ادامه با توجه به حضور شعبه بیمه رازی در ایران مال گفت: به جهت رفاه حال مشتریان و بیمه گذاران، شعبه بیمه رازی در ایران مال به زودی وارد فاز پرداخت خسارت خواهد شد.

 در حاشیه این مراسم از کتاب ایران مال، تندیس ایران مال و عکسهای قبل و بعد ساخت در یک قاب رونمایی شد و از برندهای برتر فروش ایران مال تقدیر شد.

پایان خبر/

  • نویسنده : زهراعامری فرد