راه‌های ارتباط با ناظران بیمه برای ثبت شکایات بیمه‌ای
راه‌های ارتباط با ناظران بیمه برای ثبت شکایات بیمه‌ای

به اطلاع زائران اربعین حسینی می‌رساند در راستای تسهیل خدمت‌رسانی و ارتقای رضایت‌مندی در مسیر این سفر معنوی، ناظران بیمه مرکزی با استقرار تیم‌های تخصصی در مرزهای ایران و عراق و شهرهای نجف و کربلا، آماده پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات بیمه‌ای زائران هستند.

به گزارش پایگاه خبری پرداخت اقتصادی/بیمه؛زائران عزیز در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در خصوص روند ارائه خدمات بیمه‌ای، می‌توانند از یکی از روش‌های زیر برای ثبت و پیگیری موضوع اقدام نمایند:

 

۱) ثبت شکایت از طریق بخش شکایات در سایت رسمی بیمه مرکزی

 

۲) ثبت شکایت از طریق برنامه کاربردی «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت، با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی

 

۳) مراجعه به سامانه «سماح» و استفاده از لینک اختصاصی ثبت شکایات بیمه مرکزی

 

۴) تماس مستقیم با ناظران مستقر در شهرهای نجف و کربلا از طریق شماره تماس‌های زیر:

 

۰۷۸۷۷۷۵۰۸۴۱

۰۷۸۸۲۵۷۲۹۱۳

۰۷۸۷۷۷۶۰۸۴۹

۰۷۸۸۲۵۷۲۸۵۱

۰۷۸۸۲۵۷۲۸۴۱

 

 

پایان خبر/

  • نویسنده : فریده منجزی