به گزارش پایگاه خبری پرداخت اقتصادی/قضایی؛محمدجواد زینیوند گفت: این جلسه با هدف آموزش، فرهنگسازی و اجرای سامانه فواد در راستای ارتقاء سطح پاسخگویی و تکریم اربابرجوع برگزار شد.
مدیرکل مدیریت عملکرد و سلامت اداری سازمان تعزیرات حکومتی، با اشاره به اهمیت این نشست، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه، آموزش کارکنان در خصوص نحوه استفاده مؤثر از سامانه فواد و نهادینهسازی فرهنگ پاسخگویی در سازمان است.
وی افزود: سامانه فواد با شماره تماس ۱۲۸ به عنوان خط ارتباطی مستقیم میان مردم و مراکز ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور طراحی شده است تا شهروندان بتوانند شکایات، گزارشها و نقطه نظرات خود درباره عملکرد نهادهای اجرایی و کارکنان آنها را مطرح کنند.
زینیوند همچنین تأکید کرد: با اجرای این سامانه، گامی مؤثر در جهت شفافسازی، افزایش رضایتمندی عمومی و ارتقای سلامت اداری در سازمان تعزیرات برداشته خواهد شد.
در این نشست مدیرکل بازرسی وزارت دادگستری، مدیرکل بازرسی سازمان تعزیرات و مدیرکل تعزیراتی حکومتی تهران حضور داشتند.
پایان خبر/
- نویسنده : فریده منجزی













